[vertaling] nieuw po-bestand gebruiken

Erwin Poeze erwin.poeze op gmail.com
Wo Okt 29 14:32:12 CET 2008

Op 29 oktober 2008 14:11 heeft Reinout van Schouwen
<reinouts op gnome.org> het volgende geschreven:
> Op woensdag 29-10-2008 om 13:46 uur [tijdzone +0100], schreef Erwin
> Poeze:

> Dat betekent dus dat je zowel een lokale- als een systeeminstallatie
> hebt van vorbis-tools.

zie hieronder

> Dat zal inderdaad geen effect hebben wanneer de executable die je
> gebruikt, van de systeeminstallatie komt. Wat gebeurt er als je de .mo
> in de langpack-directory vervangt?

Dat heeft geen effect. De taal blijft Engels.

> Hoe heb je dat gedaan dan?

1) which oggenc uitgevoerd. Dit levert /usr/local/bin/oggenc op
2) find / -name oggenc Het resultaat is weer /usr/local/bin/oggenc en
het locale bestand in de bronmap
3) Synaptic uitgevoerd en zoeken op oggenc en vorbis-tools. Dit levert
geen geinstalleerde programma's op.

Groeten,
Erwin