[vertaling] New: coreutils-7.0 (86%, 139 untranslated)

Erwin Poeze erwin.poeze op gmail.com
Di Okt 7 21:16:10 CEST 2008

Op 7 oktober 2008 13:10 heeft Hendrik Maryns
<hendrik.maryns op uni-tuebingen.de> het volgende geschreven:

> Het ziet ernaar uit dat Benno zich uit alle vertaalwerk heeft
> teruggetrokken.

De laatste periode is een beetje onderonsje geweest met Benno en ik
heb mij niet goed beseft dat jullie mogelijk niet volledig op de
hoogte zijn van een aantal wijzigingen.  Benno heeft zich inderdaad
volledig teruggetrokken uit alle vertaalwerkzaamheden, zoals hij ook
heeft aangekondigd. Alle pakketten die hij als vertaler onder zijn
beheer had zijn nu vrij. Ik heb zijn rol als TP-coordinator
overgenomen en houd nu het TP in de lucht. Waar Benno drie petten op
had, heb ik mij weten te beperken tot twee ;). Naast de TP-coördinatie
vertaal ik dus nog steeds, maar de Nederlandse teamleider is Hendrik.

> Erwin, begrijp ik het goed dat jij pakketten kan toewijzen?  Dan moet ik
> dat dus niet meer aan de coordinator delegeren?  Ben jij nu ook coordinator?

Ja, ik voer de pakkettoewijzing door. De e-mail van Freek heb ik dus
eigenlijk iets te kort door de bocht afgehandeld. Freek moet dat met
jouw, Hendrik, overleggen en Hendrik stuurt mij dan een mailtje zodat
ik het kan wijzigen. Jaja.

Groeten,
Erwin