[vertaling] New: coreutils-7.0 (86%, 139 untranslated)

Hendrik Maryns hendrik.maryns op uni-tuebingen.de
Di Okt 7 13:10:41 CEST 2008

Erwin Poeze schreef:
> Hij was inderdaad aan Benno toegekend. Ik heb jouw naam er nu bij gezet.
>
> Groeten,
> Erwin

Het ziet ernaar uit dat Benno zich uit alle vertaalwerk heeft
teruggetrokken.

Erwin, begrijp ik het goed dat jij pakketten kan toewijzen?  Dan moet ik
dat dus niet meer aan de coordinator delegeren?  Ben jij nu ook coordinator?

Groet, H.
--
Hendrik Maryns
Herrenberger Straße 40