[vertaling] OpenSUSE 11

Freek de Kruijf f.de.kruijf at hetnet.nl
Sat May 17 10:00:39 CEST 2008

Op zaterdag 17 mei 2008, schreef Rinse de Vries:

> Graag!!

> Freek, kun jij yast hier even op nalopen?
>
> Groetjes, Rinse

Separaat de verbeteringen opgestuurd naar Rinse. "wordt inlezen" bleek in 4
po-bestanden fout. Met nog wat po-bestanden voor lcn opgestuurd. O.a.
SUSEgreeter, linuxrc en RELEASE-NOTES. Hopelijk halen we dat voor op de DVD.
Krijg je bij Nederlands ook bij het installeren redelijk wat Nederlands te
zien.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf