[vertaling] OpenSUSE 11

Rinse de Vries rinsedevries at kde.nl
Sat May 17 01:46:32 CEST 2008

Op vrijdag 16 mei 2008, schreef Reinout van Schouwen:
> Hallo allen (in het bijzonder Freek en Rinse :)
>
> Ik gebruik deze lijst maar omdat de yast-nl-l10n lijst behoorlijk dood
> lijkt te zijn.

Nou, die lijst werkt nog steeds, maar is inderdaad beetje stil momenteel :)

> Voor mijn werk heb ik de opensuse 11 beta 3 geïnstalleerd op een
> machine.
> De vertaling houdt hier en daar nog wel wat te wensen over.

Klopt, de yast-vertaling is dramatisch. Hij is sinds hij door vrijwilligers wordt vertaald al  een stuk verbeterd, maar door
de omvang van de vertaling en het geringe aantal leden van ons team zijn nog lang niet alle fouten er uit gevist.
Alle feedback is dus meer dan welkom.

> Omdat ik echter al genoeg hooi op mijn vork heb ga ik me hier niet
> uitgebreid mee bemoeien. Gevonden fouten wil ik echter wel melden.

Graag!!

> Twee voorbeeldjes:
> - "Automatisvhe configuratie" (tijdens installatie)
> - "Pakketlijst wordt inlezen" (in YaST)

Freek, kun jij yast hier even op nalopen?

Groetjes, Rinse