[vertaling] Speciale tekens op het toetsenbord

Hendrik Maryns hendrik.maryns at uni-tuebingen.de
Mon Jun 23 12:46:04 CEST 2008

Hoi Benno,

bedankt voor je commentaren.

Benno Schulenberg schreef:

> Oe!  Dat ziet er fraai uit nu, met die grijze blokjes voor Unicodes
> en reliëfblokjes voor toetscombinaties.  :)

Heheh, dat heb ik grotendeels overgekopieerd van
http://xhtml.com/en/xhtml/reference/, de CSS bij <kbd> en <code>.  En
verder veel tijd verspild met zoeken naar een goede manier om
code/scripts/configuratiebestanden te formatteren met CSS.

> En het grijze kader voor je .xmodmap is bij mij te klein -- op een
> of andere manier zou het mee moeten rekken met de omvatte tekst.

Dat is omdat je scherm te klein is.  Ik weet niet wat ik daaraan kan
doen: het kader is rond het <pre> element, maar als de schermbreedte
smaller wordt, dan wordt die tekst dus natuurlijk niet afgebroken.  Het
kader wordt echter wel kleiner, zodat de tekst eruit steekt.

H.
--
Hendrik Maryns
Herrenberger Straße 40