[vertaling] opstart probleempje

Erwin Poeze erwin.poeze at gmail.com
Sat Jan 19 18:14:10 CET 2008

Ik ben het vertalen een beetje aan het voorbereiden. Nu wilde ik de
Nederlandse vertaling van wdiff eens bekijken. Wat ik ook probeer,
Nederlandse tekst (command line of man page) krijg ik niet te zien.
Ik heb LANG en LANGUAGE ingesteld op nl_NL.UTF-8 in de /etc/profile,
zowel op FreeBSD als Ubuntu. Maar het blijft Engels wat de klok slaat.
Ik weet dat dit geen mailinglist is voor technische zaken, maar
misschien kan iemand mee even een zetje in de goed richting geven.

Erwin