[vertaling] controle van vertaling

Erwin Poeze erwin.poeze at gmail.com
Sat Jan 19 18:00:38 CET 2008

2008/1/18, Benno Schulenberg <bensberg op justemail.net>:

> Uit nieuwsgierigheid: hoe communiceer je met de andere vertalers van
> CMSMS?  (Het gaat hier trouwens om http://www.cmsmadesimple.org/ ,
> voor degenen die het nog niet wisten.)  Zijn die afspraken ergens
> te zien, op een forum of iets dergelijks?

Er zijn weinig andere NL-vertalers. Eigenlijk heb ik er maar een 'ontmoet',
maar daar heb ik al maanden niets meer van vernomen. Het communiceren gaat
via het forum, waar ook privé-berichten verzonden kunnen worden. Daarnaast
zijn de woordenlijst en de vertaalregels opgeslagen via Google Docs, waar
alleen de vertalers bij kunnen.

Bedankt trouwens voor het onderstaande commentaar. Ik merk dat je als solist
toch wel veel zaken over het hoofd ziet.

Erwin

[...]