[vertaling] schoonheidsfoutje in mv

Erwin Poeze erwin.poeze at gmail.com
Mon Feb 25 14:14:22 CET 2008

Op 25-02-08 heeft Erwin Poeze<erwin.poeze op gmail.com> het volgende geschreven:
> Op 25-02-08 heeft Freek de Kruijf<f.de.kruijf op hetnet.nl> het volgende
>  geschreven:

>  >
>  > > mv valt waarschijnlijk onder de core-utils
>  >  > Tino
>  >  >
>  >  > Op zondag 24-02-2008 om 16:23 uur [tijdzone +0100], schreef Erwin Poeze:
>  >  > > In de hulp van mv kwam ik een schoonheidsfoutje tegen:
>  >  > >
>  >  > > $ mv --help
>  >  > > Gebruik: mv [OPTIE]... [-T] BRON BESTEMMING
>  >  > >    of:   mv [OPTIE]... BRON... MAP
> [...]

Ik vergis mij, de fout staat er nog wel in:

#: src/mv.c:303
msgid ""
"Rename SOURCE to DEST, or move SOURCE(s) to DIRECTORY.\n"
"\n"
msgstr ""
"Hernoem BRON naar BEST, of verplaats BRON(nen) naar MAP.\n"
"\n"

Groeten,
Erwin