[vertaling] Doorsturen van gemodereerd bericht

Reinout van Schouwen reinouts op gnome.org
Ma Dec 15 13:54:51 CET 2008

Beste Mark,

Op zondag 14-12-2008 om 19:59 uur [tijdzone +0100], schreef Mark Haanen:

> Het bericht boezemt mij geen vertrouwen in. Een bureau met alleen een
> e-mailadres en een internationaal telefoonnummer? In een persoonlijk
> bedoelde aanspreekvorm (sir/madam) gericht aan een algemene lijst?

Vermoedelijk is het adres uit één van de vele PO-bestanden gehaald waar
het adres van deze lijst vermeld staat als contactadres voor het
Nederlandstalige vertaalteam.

groeten,

--
Reinout van Schouwen