[vertaling] Doorsturen van gemodereerd bericht

Mark Haanen i18n op haanen.net
Zo Dec 14 19:59:25 CET 2008

Op zondag 14-12-2008 om 13:30 uur [tijdzone +0100], schreef Hendrik
Maryns:
> Hallo allemaal,
>
> Ik wist niet goed wat ik met dit bericht moest beginnen.  Het lijkt me
> eerlijk bedoeld, maar het is toch wat vreemd.  Wat vinden jullie
> hiervan, zal ik zulke berichten in de toekomst toestaan of weigeren?
>
> Groet, H.
> [knip]

Het bericht boezemt mij geen vertrouwen in. Een bureau met alleen een
e-mailadres en een internationaal telefoonnummer? In een persoonlijk
bedoelde aanspreekvorm (sir/madam) gericht aan een algemene lijst?

Mark