[vertaling] geen gettext-foutmeldingen, maar ook geen complete vertaling?

Benno Schulenberg bensberg at justemail.net
Sat Apr 12 13:45:44 CEST 2008

Branko Collin schreef:
> Ik meen me te herinneren dat tussentijdse versie van mijn
> vertaling het wel deden (het was laat vnnnacht);

Diff dan eens de originele nl.po met je huidige versie (na eerst
alle regels die beginnen met #. of #: er uitgefilterd te hebben).

Of misschien blijft er ergens in de achtergrond een dia-proces lopen
dat het dia.mo-bestand open houdt, zodat veranderde vertalingen de
gecachte indexen invalideren en gettext terugvalt op het origineel.