[vertaling] New: hylafax-4.5.0pre2 (0%, 462 untranslated)

Hendrik Maryns hendrik.maryns at uni-tuebingen.de
Fri Nov 16 13:57:43 CET 2007

Benno Schulenberg uitte de volgende tekst op 10/28/2007 11:22 PM:

> Het makkelijkst gaat het vertalen met een programma als KBabel of
> poEdit.  Het instellen ervan is een hele klus, maar wanneer dat
> eenmaal gedaan is gaat het vertalen een stuk eenvoudiger omdat het
> programma op allerlei mogelijke fouten controleert.  Na het openen
> van het PO-bestand (kopieer eerst hylafax-4.5.0pre2.pot naar het te
> bewerken hylafax-4.5.0pre2.nl.po) in KBabel, zie in het ene
> deelvenster de originele string, in het tweede deelvenster typ je
> de vertaling.  (In andere deelvensters staan nog allerlei andere
> [...]

Ik heb dat nu al zo’n drie weken geleden gedaan en nog geen reactie
gekregen.  Hoe kan ik controleren of dit in orde is?  Niet dat ik al
klaar ben met vertalen…

Overigens, kan ik nog eens een verwijzing krijgen naar hoe dat met dat
automatische vertalen zit?  Het zoeken lukt wel al bij mij.

Groet, H.
--
Hendrik Maryns
Herrenberger Straße 40