[vertaling] vertaling Inkscape

Jeroen van der Vegt ajvdvegt at 123mail.org
Fri May 4 21:01:44 CEST 2007

On Fri, 04 May 2007 00:31:04 +0200, "Benno Schulenberg"

> Nu we het er toch over hebben, kun je daar een voorbeeld van geven?
> Om te zien of we wel dezelfde dingen op het oog hebben.  En welke
> NL-stijlgids bedoel je precies?

Wat me opviel is dat hij steeds gebiedende wijs gebruikt ipv. hele
werkwoorden, ik heb niet veel van zijn vertaling bekeken verder. Maar ik
vond het een beetje vreemd dat hij opeens begon te vertalen, terwijl ik
z'n naam nog nooit heb gehoord (en ik ben hier toch al lang genoeg lid
om de meesten te kennen, gok ik. Van naam dan in elk geval :)).

Jeroen.

--
http://www.fastmail.fm - The way an email service should be