[vertaling] Bugzilla 3.0

Freek de Kruijf f.de.kruijf at hetnet.nl
Mon Jun 25 16:50:15 CEST 2007

Op maandag 25 juni 2007 10:37, schreef Reinout van Schouwen:

> Hallo allemaal,

> Nou begrijp ik wel dat niet iedereen staat te springen om aan de
> vertaling zelf mee te werken, maar het uittesten is toch niet teveel
> gevraagd? Ben nu ongeveer op 1/4 en ontvang graag
> feedback^Wterugkoppeling.

Op de homepage staat een koppeling om iets toe te voegen aan de zijbalk. Daar
staat achter dat dat geldt voor een Mozilla browser zoals Firefox. Het werkt
echter voor Konqueror, terwijl Firefox alleen iets kan toevoegen in een
Bookmark die als zijbalk ingesteld kan worden, maar dat is kennelijk niet
standaard. Wellicht is dit ook in de Engelse versie hetzelfde en dus op zijn
minst niet erg duidelijk.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf