[vertaling] de nieuwe website is zo ongeveer klaar

Reinout van Schouwen reinouts at gnome.org
Mon Jun 25 00:38:24 CEST 2007

Op zondag 24-06-2007 om 19:07 uur [tijdzone +0200], schreef Benno
Schulenberg:

> Wicket?  Java??  Mij niet gezien.

Is daar iets mis mee?

Django is misschien ook een mogelijkheid als je Python leuk vindt maar
daar ben ik nog absoluut niet in thuis.

> Dat hele CGI-gedoe was nergens voor nodig -- daar heb ik me nu lang
> genoeg aan geërgerd.  De pagina's laden nu een stuk vlotter, de
> URL's zijn mooi, en het tijdsstempel onderaan de pagina betekent nu
> ook werkelijk iets.

Op zich is dat prettig ja maar het blijft een feit dat het hardcoderen
van de HTML-uitvoer in de achterliggende (Python-) code volstrekt
archaïsch is.

groeten,

--
Reinout van Schouwen