[vertaling] [Fwd: Re: freedesktop translation status]

Benno Schulenberg bensberg at justemail.net
Mon Jul 30 00:33:22 CEST 2007

Reinout van Schouwen schreef:
> Zie bijgaande mailwisseling. Ik vind vind het eigenlijk wel een
> probleem dat de translationproject.org-status niet overeenkomt
> met de werkelijke status.

Dat is maar wat je onder werkelijk verstaat.  De pagina's van de TP
geven de status weer van de PO-bestanden in de TP-archieven, niet
de status zoals die is in de VC-systemen van de verschillende
pakketten.  Iets anders kan en moet de TP ook niet tonen, volgens
mij.  Hoe moet iemand er anders achterkomen wat de status van de
recentste vertaling is die nog niet door de pakketbeheerder is
overgenomen?  Twee grafieken naast elkaar?  Hmm... misschien best
aardig.  Maar dit lijkt me eerder iets voor Gnome, om zowel de
VC-status als de TP-status te tonen, want jullie hebben er het meest
belang bij dat de twee gelijk worden wanneer ze verschillen.