[vertaling] teamlijst verkorten?

Taco Witte taco at vrijschrift.org
Sun Jul 15 15:59:25 CEST 2007

Hoi Benno,

On Tue, 10 Jul 2007 22:47:47 +0200, "Benno Schulenberg"
<bensberg at justemail.net> said:

> Niemand die hier een mening over heeft?  Ook Taco niet?

Zeker wel hoor ;-) Ik vind het een goed idee, zolang maar in de
administratie blijft staan wie een disclaimer ondertekend heeft en in de
PO-bestanden staat wie er aan bijgedragen heeft. Zoals je het voorstelt
zie ik daar geen probleem in.

Vriendelijke groeten,
Taco
--
http://www.tacowitte.eu

Poetin presenteert zijn hervormingsprogramma aan de Doema. ,,Dit voorstel maakt mensen rijk en gelukkig'', zegt Poetin. ,,De lijst van mensen vindt u onderaan.''