[vertaling] tuxpaint-0.9.17 (100%, 0 untranslated) by Freek de Kruijf

Reinout van Schouwen reinouts at gnome.org
Sun Jul 1 17:48:28 CEST 2007

Hallo Freek,

Dan maar enkele opmerkingen over jouw versie van de tuxpaint-vertaling:

- In de msgid's worden ellipsis-tekens gebruikt (…). Jij neemt die niet
over maar zet er drie gewone puntjes neer. Waarom?

- Idem voor typografische aanhalingstekens (“Play”) die jij door
'enkele' quotes vervangt.

- Ik vind 'Terugwijzigen' een rare vertaling voor 'Undo'. Misschien dat
de vertaling van Herman Bruyninckx (Wegdoen) ook niet optimaal is maar
die lijkt me wel beter begrijpelijk voor kinderen.

groeten,

--
Reinout van Schouwen