[vertaling] HylaFAX aanvaard, eindelijk

Hendrik Maryns hendrik.maryns at uni-tuebingen.de
Thu Dec 27 20:01:07 CET 2007

Hoi allen,

Het is eindelijk gelukt: de robot heeft mijn eerste bestandje aanvaard.

Ik kreeg echter nog de opmerking, dat ze een ‘samenhangend, consistent’
formaat voor de po-bestanden willen, met een patch eraan vast.  Maar
deze is afgekort, en krijg ik niet toegepast.  Het is me onduidelijk wat
de bedoeling is van die patch: sommige commentaren worden achter elkaar
gezet, andere weer op verschillende regels.  Beetje vreemd, allemaal.
Weet iemand wat hiervan de bedoeling is?

Groet, H.
--
Hendrik Maryns
Herrenberger Straße 40