[vertaling] hylafax-4.5.0pre2.nl.po [REJECTED]

Benno Schulenberg bensberg at justemail.net
Thu Dec 6 19:48:17 CET 2007

Hendrik Maryns schreef:
> Benno Schulenberg uitte de volgende tekst op 12/02/2007 11:03 PM:
>
> Bedankt.  Ik wacht op een berichtje van jou wanneer ik het
> bestand kan insturen.

Hmm, de mensen van de FSF hebben het schijnbaar druk.  Ze hebben nog
geen antwoord gegeven.

> Wat doe ik met de opmerking over het niet ‘canonisch’ zijn van
> het bestand?  Ik heb Kbabel gebruikt, en die formatteert het
> blijkbaar zo. Ik kan natuurlijk die patch toepassen,

De patch is zeer beperkt, dus dat schiet niet op.  Bij mij slaat
KBabel de combinaties van bestandsnaam+regelnummer niet met één per
regel op, maar ik kan er geen configuratie-optie van vinden.

Haal je bestand eens langs de POT,
http://translationproject.org/POT-files/hylafax-4.5.0pre2.pot :

  msgmerge --no-wrap jouwbestand.po hylafax-4.5.0pre2.pot >nieuwe.po

Deze nieuwe.po is dan canoniek.  Als het goed is moet KBabel in het
vervolg de commentaarregels ongemoeid laten.