[vertaling] Fwd: enquete

Branko Collin collin at xs4all.nl
Wed Feb 8 16:11:07 CET 2006

Op 8-feb-06 om 12:57 heeft Rinse de Vries het volgende geschreven op de
Discussielijst van vertalers van vrije software naar het Nederlands:

> Bij deze stuur ik een mail door van Ruben Wendel de Joode.
> Ruben heeft me enige jaren geleden geïnterviewd over de sociale
> aspecten van
> opensource-projecten, en doet nu een onderzoek naar de openheid van
> opensource :)

Er lijkt iets stuk te zijn aan deze enquête; als ik op de laatste
pagina op "Volgende" klikt, kom ik op een lege pagina uit. Dat wekt bij
mij de indruk dat mijn antwoorden niet aangekomen zijn.

--
Branko Collin
collin at xs4all.nl