[vertaling] nano op de schop

Taco Witte tcwitte at cs.uu.nl
Tue Apr 18 13:14:51 CEST 2006

Hoi,

Sorry dat ik zo traag reageer (ben weg geweest en daarna druk).

Op zo, 09-04-2006 te 22:12 +0200, schreef Benno Schulenberg:
> Hallo vertalers,
>
> Wat er met het Translation Project aan de hand is weet ik niet, maar
> de po-bestanden komen tegenwoordig pas aan als het pakket al een
> week of twee uit is.  Taco, enig idee?

Ze zijn inderdaad vrij laat met nieuwe bestanden (het gaat met horten en
stoten: de bestanden liggen blijkbaar steeds een tijd te wachten en
komen dan allemaal tegelijk). Het is op zich geen nieuw probleem, maar
vanwege nieuwe veiligheidsmaatregelen op de server (omslachtiger) en
drukte is het erger geworden. De enige oplossing is denk ik dat ze meer
hulp krijgen.. Ik ben er wel eens eerder over begonnen over de lijst van
coördinatoren, maar anderen maakte het allemaal weinig uit.

Vriendelijke groeten,
Taco