[vertaling] iets voor mij te doen?

Branko Collin collin at xs4all.nl
Sun Mar 6 00:11:19 CET 2005

On 5 Mar 2005, at 23:32, Jan-Willem Harmanny wrote:

> Als je het leuk vindt, mag je Dia wel van mij overnemen. Ik heb
> eigenlijk geen tijd genoeg om die regelmatig bij te werken.

Graag. Ik gebruik zelf Dia, dus da's altijd net iets lekkerder
werken, vind ik.

> # Dia - Dutch translation.
> # Copyright (C) 2000 Free Software Foundation, Inc.

Is dat de standaard gettext-uitvoer, of moet ik nog ergens iets
tekenen?

Is de verhouding Dia-Gnome ongeveer hetzelfde als Gimp-Gnome (d.w.z.
een zelfstandig project, waarbij Gnome voor faciliteiten zorgt?).

--
branko collin
collin at xs4all.nl