[vertaling] evolution-data-server

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Tue Jul 19 13:13:14 CEST 2005

Hallo allen,

Bij wijze van "schot voor de boeg" om Evolution op tijd vertaald te
krijgen heb ik evolution-data-server even onder handen genomen. Zijn er
misschien mensen die geregeld met Outlook werken die even willen kijken of
de termen die in het translator comment gelabeld zijn als afkomstig van
Outlook, correct vertaald zijn?

Verder viel het mij op dat tot nu toe de datum/tijd-formattering in deze
catalog onaangepast is geweest, wat betekent dat programma's die daarvoor
van e-d-s gebruikmaken ook in het Nederlands een Engelse tijdsweergave
geven. Is iedereen bekend met strftime? Hier kun je lezen waar welke
lettercode voor staat:

http://docs.python.org/lib/module-time.html

Dus '%m/%d/%Y %I:%M %p' (maand/dag/jaar 12uren:minuten am/pm) wordt dan
bijvoorbeeld vertaald met '%d/%m/%Y %H:%M' (dag/maand/jaar
24uren/minuten).

groeten,

--
Reinout van Schouwen