[vertaling] IRMA

JanC janc+vertaling at lugwv.be
Sun Jan 30 21:59:44 CET 2005

Jeroen van der Vegt wrote:
> Ik neem aan dat iedereen ook van een vergelijkbaar project van Ubuntu
> heeft gehoord, Rosetta. En er is ook nog een systeem van
> translation.org, Pootle.

> Rosetta is helaas geen opensource,

Het zal normaal wel open source worden ergens in de toekomst (heeft de
lead developer zelf laten weten).

Misschien willen ze eerst in-house een vlot werkend systeem maken, dat
ze zonder juridische problemen onder een dual-license kunnen uitbrengen?
Dat zou een mogelijke verklaring zijn...

> dus alleen te gebruiken voor Ubuntu
> programma's

Dat klopt niet, je kan/mag het vziw ook voor andere programma's
gebruiken, net zoals je SourceForge (wat ook niet open source is!) voor
je eigen programma's mag gebruiken.

--
JanC