[vertaling] Klopt deze vertaling van gconf?

Rinse de Vries rinse at kde.nl
Sun Feb 27 11:45:56 CET 2005

Hallo allemaal,

Ik deed vanochtend eens een
gconf-edit --help, en kreeg toen een imposante lijst met argumenten, waaronder
deze twee:

--short-docs                                   Kan de korte doc string niet
                                                 vinden voor een sleutel
  --long-docs                                    Kan de lange doc string niet
                                                 vinden voor een sleutel

Waarbij ik me afvroeg, klopt die omschrijving wel?

Rinse