[vertaling] GNOME vertalingen op vakantie

Vincent van Adrighem adrighem at gnome.org
Fri Feb 4 21:28:06 CET 2005

Hoi luitjes,

Ik ben er even een weekje tussenuit. Dit betekent dat vertalingen die je
aan mij opstuurt om in de GNOME CVS te laten zetten gedurende deze week
niet verwerkt gaan worden. Als je een GNOME vertaling hebt die haast
heeft omdat er een release aan zit te komen, kun je contact opnemen met
een van de andere teamleiders. Die zitten gewoonlijk op irc.gnome.org in
het kanaal #i18n. Dat is de afkorting voor internationalisation. Vraag
aan hen of ze je vertaling in de cvs willen gooien.

De meeste mensen kunnen hun vertalingen gewoon aan mij sturen. Dan zorg
ik dat ze volgend weekend worden verwerkt (13-02-2005).

Ik zie jullie over een week weer.

Groetjes,
Vincent van Adrighem
--