[Vrijschrift-sys] Re: [vertaling] interessante bladzijde

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Tue Aug 23 14:04:30 CEST 2005

At Mon, 22 Aug 2005 11:31:48 +0200 (CEST),
Reinout van Schouwen wrote:

> Hallo Wiebe,

> Vertel je me nu eigenlijk dat de oude content foetsie is? :-/

Ik heb een moinmoin instance gemaakt en op
http://vertaling.vrijschrift.org/wiki gezet. Je moet even een user
account aanmaken als je dingen wilt veranderen. Dit houdt alle
spambots tegen.

Ik heb de oude wiki met oude content (van november 2004, volgens mij
is er sindsdien niet veel veranderd, alleen maar spam) op
http://vertaling.vrijschrift.org/oldwiki gezet. Als iemand zin heeft
kan hij de content van de oude wiki op de nieuwe zetten. De syntax van
moinmoin is een klein beetje anders dan die van usemod volgens mij,
dus kan wel wat tijd kosten om alles over te zetten.

Jeroen Dekkers