[vertaling] Voorstellen

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Thu Apr 28 12:51:54 CEST 2005

Hoi Vincent,

On Thu, 28 Apr 2005, Vincent van Adrighem wrote:

> Kunstmatige Intelligentie? Dan ken je misschien Reinout van Schouwen
> wel...

Ja hee, zo'n select clubje zijn we ook weer niet, dat alle VU- en
UvA-AI'ers elkaar kennen!

Desalwelteplus, even alle VU-UvA rivaliteit terzijde leggend, ook namens
mij, welkom Manfred :-)

groeten,

--
Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout at cs.vu.nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778