[vertaling] Voorstellen

Vincent van Adrighem adrighem at gnome.org
Thu Apr 28 00:23:14 CEST 2005

Op wo, 27-04-2005 te 20:21 +0200, schreef Manfred Stienstra:
> Het lijk me wel op zijn plaats als ik me even voorstel:
>
> Ik ben Manfred Stienstra, voorlopig nog even student kunstmatige
> intelligentie aan de Universiteit van Amsterdam. Ik ben onderhouder van
> de Nederlandse vertaling van de driconf tool voor Mesa/DRI. Ik ben al
> enige tijd actief als programmeur van verschillende projecten en ik ben
> per ongeluk ik het vertalen gerold. Ik heb geen huisdieren en mijn
> favoriete kleur is blauw (:
>
>  Manfred

Hoi Manfred,

Welkom op de lijst. Goed om te zien dat een programmeur ook interesse
heeft in het vertalen van software. Mag ik vragen om wat voor projecten
het gaat, programmeursgewijs?

Kunstmatige Intelligentie? Dan ken je misschien Reinout van Schouwen
wel...

Ik weet niet zeker of we wel willen weten wat je lievelingskleur is,
maargoed.

Nogmaals, welkom.

Groetjes,
Vincent
Coördinator GNOME-NL
--
GNOME vertalen: Kijk op http://nl.gnome.org/ voor meer info.
Kom eens langs op irc://irc.gnome.org/gnome-nl/