[vertaling] Re: Vertaling libgksu

Ronald van Engelen vrijschrift.org at lacocina.nl
Tue Apr 26 01:29:04 CEST 2005

Op wo, 13-04-2005 te 23:53 +0200, schreef Reinout van Schouwen:
> On Wed, 13 Apr 2005, Ronald van Engelen wrote:
[knip]

> De homepage van het project lijkt te zijn: http://www.nongnu.org/gksu/
>
> Ik kan het niet voor je uploaden maar wellicht dat iemand cvs access
> heeft op nongnu.org? Er lijkt iig nog geen Nederlandse vertaling te zijn
> in cvs:
>
> http://savannah.nongnu.org/cgi-bin/viewcvs/gksu/libgksu/po/

Dank je Reinout voor de verwijzing.

Ik heb inmiddels contact gehad met de eigenaar van het project (Gustavo
Noronha Silva). Hij heeft me nu svn toegang gegeven op
http://svn.debian.org/wsvn/gksu.

Graag jullie reacties aangezien dit een eerste vertaling is; zie:
http://svn.debian.org/wsvn/gksu/gksu/trunk/po/nl.po?op=file&rev=0&sc=1

Gegroet,
Ronald