[vertaling] Re: Vertaling libgksu [Re: vertalingen HOARY ''toepassingen uitvoeren'' venster?]

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Wed Apr 13 23:53:03 CEST 2005

Beste Ronald,

On Wed, 13 Apr 2005, Ronald van Engelen wrote:

> Door de langdurige bug in Rosetta die het opslaan van vertalingen
> onmogelijk maakte, is mijn vertaling van 'libgksu' helaas niet opgenomen
> in Hoary.
>
> Nu is het pakket verdwenen uit Rosetta en kan ik het pakket niet vinden
> in de Gnome bronnen.
>
> Ik heb het po-bestand toch bijgevoegd, voor het geval iemand weet waar
> dit pakket vertaald wordt.

De homepage van het project lijkt te zijn: http://www.nongnu.org/gksu/

Ik kan het niet voor je uploaden maar wellicht dat iemand cvs access
heeft op nongnu.org? Er lijkt iig nog geen Nederlandse vertaling te zijn
in cvs:

http://savannah.nongnu.org/cgi-bin/viewcvs/gksu/libgksu/po/

groeten,

--
Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout at cs.vu.nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778