lijstbeheer, filter?!

Elros Cyriatan vertaling@nl.linux.org
Sun, 05 Sep 2004 23:16:50 +0200

--=-twROk9wWsn7arWro3vMe

On zo, 2004-09-05 at 13:48 +0200, Reinout van Schouwen wrote:
> Beste lijstbeheerder! Deze spemmert gebruikt gewoon de hele tijd=20
> dezelfde naam, dat moet toch niet zo moeilijk te filteren zijn?

Hoi Reinout,

Helemaal mee eens. Ik zou de details krijgen voor het beheer, maar heb
die nooit gekregen (een herinnering van mijn kant heeft geen reactie
mogen krijgen). Anders had ik er wat aan gedaan. De mailserver zelf is
blijkbaar ook (nog steeds) niet goed ingesteld.

Met groet,
Taco

--=-twROk9wWsn7arWro3vMe

--=-twROk9wWsn7arWro3vMe--