shared-mime-info-0.15 (44%, 193 onvertaald)

Freek de Kruijf vertaling@nl.linux.org
Wed, 1 Sep 2004 12:02:07 +0200

On Wednesday 01 September 2004 11:42, Rinse de Vries wrote:

> Zou ik niet vertalen, Rich Text is volgens mij een begrip in de
> pc-wereld :)

Mee eens, maar "Rich Text"-formaat lijkt mij nog duidelijker.

> Bij vertaling van symlink zou ik symbolische koppeling doen.

In coreutils is "symbolic link" consequent vertaald met "symbolische
koppeling", mede omdat link vertaald is met koppeling.

--
vr.gr.

Beelaerts ICT Consultancy
Freek de Kruijf