[vertaling] deze week nieuwe versie van grep

Taco Witte tcwitte at cs.uu.nl
Sun Oct 31 21:59:01 CET 2004

Op zo, 31-10-2004 te 21:10 +0100, schreef Benno Schulenberg:
> Hallo,
>
> Waarschijnlijk komt er deze week een provisorische nieuwe versie van
> grep uit, grep-2.5.1a.  Zonet heb ik een patch met geactualiseerde
> Nederlandse vertalingen van de message-strings naar de maintainer
> van grep gestuurd, maar ik zie nu op die Montrealse stek dat jullie
> de Nerderlandse vertalingen coördineren.  Als iemand op- of
> aanmerkingen heeft op de bijgevoegde veranderingen, dan hoor ik dat
> graag.

Hoi Benno,

Dat klopt -- grep heeft de vertaling uitbesteed aan Translation Project,
en ik ben degene die verantwoordelijk is voor grep. Alleen, welke versie
heb je gebruikt als uitgangspunt? Ik mag hopen dat dat niet de nieuwste
is die in grep CVS staat..er zit 4 jaar (op 1 maand na) tussen de
vertaling van 2.4f en de nieuwste (van mijn hand)!! Er is hier dus
ergens een communicatieprobleem..(weet jij waar?) Het lijkt me in ieder
geval goed om verdere communicatieproblemen te voorkomen: het
grep-project heeft mij (indirect) de verantwoordelijkheid gegeven, dus
lijkt het me overzichtelijker als ik hen nieuwe versies opstuur.

Met groet,
Taco

p.s. Elros==ik