[vertaling] nieuwe e-maillijst

Elros Cyriatan vertaling@vrijschrift.org
Tue, 05 Oct 2004 01:07:33 +0200

--=-sySJFd2gLzMLVRxpZu+2

Op di, 05-10-2004 te 00:46 +0200, schreef Vincent van Adrighem:
[snip]
> Taco, je bent onze held. Al schrok ik wel een beetje bij de mededeling
> dat ik me succesvol had aangemeld bij een discussielijst...ik begon al
> aan mijn geheugen te twijfelen.

:-)

> Betekent dit dat de oude lijst onderuit gehaald gaat worden? Als dat de
> bedoeling is, dan lijkt het me wel handig om de database met mailtjes te
> bewaren. Als naslagwerk zegmaar.

Wat mij betreft gaat de oude lijst eruit, ja. Ik denk dat het archief
wel overgezet kan worden (ben ermee bezig; ik heb zelf in ieder geval
een volledige kopie).

[snip]
> Ga zo door! En inderdaad dank aan XS4ALL en Vrijschrift. Zonder sponsors
> zouden we nergens zijn.

Sponsors zijn inderdaad erg belangrijk, anders zou het een stuk
moeilijker worden.

Wat mij betreft kan de nieuwe webstek eigenlijk ook wel live:
http://vertaling.vrijschrift.nl/  Aan een Wiki o.i.d. wordt nog gewerkt,
het woordenboek (mysql) werkt al. Er staan sowieso verwijzingen op naar
de oude plekken.

Met groet,
Taco

--=-sySJFd2gLzMLVRxpZu+2