[vertaling] nieuwe e-maillijst

Vincent van Adrighem vertaling@vrijschrift.org
Tue, 05 Oct 2004 00:46:15 +0200

--=-LQ2Zw2XwWkZ89UrXfvp7

Op di, 05-10-2004 te 00:27 +0200, schreef Taco Witte:
> Hallo allemaal,
>=20
> Als het goed is staat bij deze iedereen die op de oude lijst stond ook
> op de nieuwe. De nieuwe lijst is zo ingesteld dat alleen e-mail van
> leden direct wordt geaccepteerd; de rest wordt gemodereerd. Geen spam
> meer dus. En deze lijst wordt beheerd: als iemand idee=C3=ABn heeft over
> betere instellingen, ze zijn welkom.
> Ik ben van plan om morgen het nieuwe adres door te geven bij het
> GNU-vertaalproject, zodat de robot de mailtjes naar het goede adres
> stuurt.

Taco, je bent onze held. Al schrok ik wel een beetje bij de mededeling
dat ik me succesvol had aangemeld bij een discussielijst...ik begon al
aan mijn geheugen te twijfelen.

Betekent dit dat de oude lijst onderuit gehaald gaat worden? Als dat de
bedoeling is, dan lijkt het me wel handig om de database met mailtjes te
bewaren. Als naslagwerk zegmaar.

> De nieuwe webstek, Wiki enz. zijn er binnenkort ook. Met dank aan
> Vrijschrift en XS4ALL voor de hosting!
>=20
> Met groet,
> Taco

Ga zo door! En inderdaad dank aan XS4ALL en Vrijschrift. Zonder sponsors
zouden we nergens zijn.

Groetjes,
Vincent
--=20