Gnome 2.6 Party (fwd)

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Tue, 30 Mar 2004 23:42:10 +0200

--cNdxnHkX5QqsyA0e

On Wed, Mar 17, 2004 at 10:09:42PM +0100, Taco Witte wrote:
>=20
> Hoi Reinout,
>=20
> Ik vind het een leuk idee, alleen ben ik de 24e op reis (de hele
> volgende week, incl. het weekend ervoor en de zaterdag erna). Anders zou
> ik graag meegedaan hebben.
>=20
> Met groet,
> Taco
Morgenavond is het dan eindelijk zo ver. 31 maart 2004 is er een gnome 2.6
releaseparty in Utrecht.
http://www.eurielec.etsit.upm.es/~fherrera/gnome26party/

Laten we begin van de avond afspreken in de Stairway. Nogmaals, iedereen is
welkom. Laten we d'r een gezellige bijeenkomst van maken.

Groetjes,
Vincent
--
Gpg-key: http://pki.surfnet.nl KeyID=3D0x06BAB003