Gnome 2.6 Party (fwd)

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Wed, 17 Mar 2004 22:09:42 +0100

--=-iHJo6tKxwPw2+npP59vt

Op wo 17-03-2004, om 20:18 schreef Reinout van Schouwen:
> Aan alle GNOME vertalers:
>=20
> Denken jullie dat het een goed idee is om de "verantwoordelijkheid" voor
> het organiseren van zo'n feestje op ons te nemen en daarmee ons
> vertaalwerk in de schijnwerpers te zetten?
>=20
> Aan alle andere vertalers: jullie mogen ook komen! ;-)

Hoi Reinout,

Ik vind het een leuk idee, alleen ben ik de 24e op reis (de hele
volgende week, incl. het weekend ervoor en de zaterdag erna). Anders zou
ik graag meegedaan hebben.

Met groet,
Taco

p.s. Ik stuur dit mailtje van dit adres omdat de lijst het andere adres
niet accepteert (550 Verification failed)

--=20
 *
  *    cambyses.org
***
C1F99AE3E06D1FA38A70A2C213949DDF33A61735

--=-iHJo6tKxwPw2+npP59vt

--=-iHJo6tKxwPw2+npP59vt--