GnuCash vertaalinstallatie

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Wed, 17 Mar 2004 10:52:41 +0100 (CET)

On Wed, 17 Mar 2004, Alverman wrote:

> Iemand die hier nog eens wil naar kijken?  Het gaat om versie 1.8.8.  Ik
> wil graag een engelstalige en een nederlandstalige versie op mijn
> laptop, zodat ik het resultaat van mijn vertalingen kan checken of de
> context beter kan plaatsen dan ik in Kbabel kan.

Zeg dat dan meteen! Het instellen van de environment variable LC_ALL=en_US
danwel LC_ALL=nl_NL zou ieder willekeurig programma respectievelijk in het
engels en in het nederlands op moeten starten. Er is geen sprake van
aparte engelstalige en nederlandstalige versies. Dus op de prompt bijv:

LC_ALL=de_DE gnucash

moet 'm in het Duits opstarten.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778