Oproep tot last minute GRUT vertalingen (met beloning)

Freek de Kruijf vertaling@nl.linux.org
Mon, 15 Mar 2004 18:23:00 +0100

On Monday 15 March 2004 16:30, alverman wrote:
> Is daar (nog) geen overeenstemming over dan?  Als het niet voor de
> gewone man wordt ontwikkeld, voor wie dan wel eigenlijk?

Voor een nieuweling in het vertaal project, zoals ikzelf, en mogelijk
ook voor anderen is het dan toch goed dit weer te memoreren.

Het lijkt mij dan dat de conclusie moet zijn dat de term desktop en alle
afleidingen daarvan niet gebruikt moet worden in de Nederlandse
vertalingen.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf      t:+31 79 3420754    e:f.de.kruijf@hetnet.nl
Beelaertspark 6        2731 AE Benthuizen        The Netherlands