effe wat hulp nodig

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Fri, 5 Mar 2004 18:33:38 +0100 (CET)

Beste Wannes,

> de GnuCash handleiding en tutorial gaan vertalen.  Dus de hulp die ik
> nodig heb zit hem vooral in dingen die daar rechtstreeks mee te maken
> hebben: installeren van nieuwe Gnucash (het lukt me echt niet), meer

Zit dat niet standaard bij SuSE meegeleverd dan?

> niet) enz.   Denk dat alles in ongeveer 2 (gezellige, daar zorg ik dan
> wel voor) uur kan gebeuren.  Ik woon in Amsterdam, maar kan eventueel
> overal naartoe.

Ik woon ook in Amsterdam en ben best bereid een keer langs te komen. Dan
moet je het alleen niet erg vinden als ik mijn setje Mandrake CD's meeneem
(i.p.v. SuSE), daar ben ik nl. het meest in thuis.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778