effe wat hulp nodig

Alverman vertaling@nl.linux.org
Fri, 05 Mar 2004 18:49:31 +0100

Ondanks de deskundige uitleg en tips die ik vorige week gekregen heb van
een aantal van jullie, blijf ik klooien met wat vertaaldingen.  Ten
lange leste maar besloten de laptop te formatteren en via de suse cd's
linux clean te installeren.  Maar het blijft lastig en ik loop tegen
dingen aan waar ik noch de kennis, noch het geduld (meer) voor heb om
het helemaal alleen uit te zoeken.
Is er iemand die wat tijd wil vrij maken om mij wat dingen te laten
ZIEN, ik begrijp het dan gewoon veel sneller, en is er iemand die me wil
helpen met het installeren van een aantal zaken.
Ik vertrek 5 april voor een zeilreis van 4 maanden en wil in die periode
de GnuCash handleiding en tutorial gaan vertalen.  Dus de hulp die ik
nodig heb zit hem vooral in dingen die daar rechtstreeks mee te maken
hebben: installeren van nieuwe Gnucash (het lukt me echt niet), meer
versies laten draaien, de off-line woordenboeken (ik vind ze gewoonweg
niet) enz.   Denk dat alles in ongeveer 2 (gezellige, daar zorg ik dan
wel voor) uur kan gebeuren.  Ik woon in Amsterdam, maar kan eventueel
overal naartoe.

Wie kan me helpen?

Wannes