Nederlandse ontwikkelaars/gebruikers van vrije boekhoudsoftware?

alverman vertaling@nl.linux.org
Mon, 21 Jun 2004 21:54:55 +0200

Jan Stedehouder wrote:

>Wie heeft er belangstelling voor om bij deze startbijeenkomst aanwezig te
>zijn en verder mee te denken over dit projectje?

Ik heb wel belangstelling om met een aantal mensen samen te komen.  Wil
het zelfs organiseren in Amsterdam.

Wie ben ik?
Zelfstandig Boekhouder / Belastingconsulent, gericht op startende
bedrijven, non-profit organisaties en kunstenaars / artiesten.  Ben na
een onderbrekening van vier jaar weer voor mezelf begonnen.

Met Linux heb ik pas dit jaar kennis gemaakt, dus daar nog weinig
ervaring mee.  Van GnuCash heb ik de vertaling  doorgelopen en er samen
met Jeroen en vooral Hendrik Jan een aantal fouten uitgehaald (er moet
nog e.e.a. gebeuren trouwens).  Vervolgens kregen we het pakket niet
ge-installeerd op mijn laptop. :-)

En ik ben net terug van een lange zeiltocht, dus fris en vol energie.

Nog geinteresseerden?

Groet,

wannes