Nederlandse ontwikkelaars/gebruikers van vrije boekhoudsoftware?

alverman vertaling@nl.linux.org
Mon, 21 Jun 2004 21:45:16 +0200

Jeroen ten Berge wrote:

>Ik stel voor dat je eerst eens deze vragen in het engels stelt aan de
>ontwikkelaars via hun mailinglist.

Misschien toch handiger om eerst met Nederlandse "deskundigen" te
inventariseren, en dan naar de ontwikkelaars te stappen.  Alle benodigde
informatie voor de belastingen kan je uit een GnuCash-boekhouding halen.

Groet,

wannes