Nederlandse ontwikkelaars/gebruikers van vrije boekhoudsoftware?

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Fri, 18 Jun 2004 19:50:11 +0200

On 18 Jun 2004, at 19:32, Jeroen ten Berge wrote:

> Het lijkt me een uitdaging om dit in GnuCash te integreren,
> waarschijnlijk biedt het al het een en ander...
>
> Ik heb zelf echter geen tijd om hier wat mee te gaan doen, wellicht
> kan iemand anders dat met de ontwikkelaars opnemen ? Ik denk dat zij
> alleen een specificatie moeten hebben over wat er in moet, en een dtd.

De reden dat ik specifiek naar ontwikkelaars/gebruikers vroeg, is
omdat die denk ik beter gemotiveerd zullen zijn dergelijke software
te ontwikkelen/beheren/gebruiken. Niet iedereen is een Stallman die
puur op basis van zijn principes twintig jaar kan doorbranden om een
softwarepakket te maken of onderhouden--ik in elk geval niet.

--
branko collin
collin@xs4all.nl