Nederlandse ontwikkelaars/gebruikers van vrije boekhoudsoftware?

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Fri, 18 Jun 2004 19:47:24 +0200

On 18 Jun 2004, at 17:20, Jan Nieuwenhuizen wrote:

> Interessant.  Iemand realiseert zich wel dat vrije software nogal eens
> gepaard gaat met het kunnen inzien van diezelfde software en dus
> specificaties?

Ik was een beetje van mijn a propos toen hij belde (ik verwachtte een
telefoontje van iemand anders), anders had ik hem die vraag, en
andere vragen, wel gesteld. Helaas...

--
branko collin
collin@xs4all.nl