Kleine bijeenkomst ergens in augustus

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Mon, 12 Jul 2004 01:05:55 +0200

On 10 Jul 2004, at 16:56, Vincent van Adrighem wrote:

> Ergens in augustus is op zich een leuke moment. Het zit in de
> vakantie, dus de meesten die niet weg zijn, hebben het in ieder geval
> niet zo heel erg druk.
>
> Geef je mening hierover. Laat het weten. Dan kunnen we de plannen
> concretiseren.

Ik zou zeggen, plan het, en wacht niet af. Anders krijg je net als
vorige keer weer zo'n moeten-we-niet-dat-doen-oh-dan-kan-ik-niet-
situatie. Het is te vroeg voor mensen om nu al te gaan klagen dat ze
dan niet kunnen :-) (en als ze dan niet kunnen, dan kunnen ze niet),
en een soort bijeenkomst als de vorige kan overal worden gehouden.

Zou het weer in Amsterdam worden gehouden, dan kan ik East of Eden
aanraden, een caf=E9 naast het Tropenmuseum, waar ik in 2002 een
bijeenkomst had van de inwoners van de Usenet-nieuwsgroep
nl.internet.www.ontwerp, en waar het 's middags rustig genoeg is om
te kletsen (en zo niet, dan zijn er nog wat ruime caf=E9's in de buurt
van Artis waarnaar we kunnen uitwijken).

--
branko collin
collin@xs4all.nl