Kleine bijeenkomst ergens in augustus

Fabrice Mous vertaling@nl.linux.org
Sun, 11 Jul 2004 16:39:09 +0200

On Saturday 10 July 2004 16:56, Vincent van Adrighem wrote:
|  Hoi allemaal,
|
|  Het is weer een tijdje geleden dat we een bijeenkomst hebben gehad.
|  Misschien is het weer eens tijd om elkaar te ontmoeten. Even bijpraten.
|  Ervaringen en idee=EBn uitwisselen en de toekomst van de Nederlandse
|  vertalingen bespreken.
|
|  Nu zullen sommigen zeggen dat SANE een mooi moment is daarvoor. Dat is
|  zeker zo, en ik moedig ook iedereen die de kans heeft aan om daarheen te
|  komen. Maar SANE is nog zo'n eind weg (eind september, dus al bijna
|  oktober ;-)

> [...]

Even iets over SANE2004 ...=20

Een aantal mensen van KDE-Nederland[1] zullen ook op SANE staan met een=20
standje.  Aangezien al een paar keer (vluchtig) is gepraat over een eventue=
le=20
samenwerking op vertaalgebied tussen de vertalers van de verschillende=20
projecten is het misschien een uitgelezen moment om een keer face-to-face v=
an=20
gedachten daarover te wisselen tijdens SANE2004.=20

Graag jullie reactie,=20

mvg,

=46abrice=20

[1] http://www.kde.nl